Vad gör väl en skabbig toa?

Idag har jakten på det perfekta boendet fortsatt. En av lägenheterna verkar helt okej. Den är väldigt liten och toaletten var inte speciellt fräsch, men det positiva är att rummet var sort, köket fräscht och hyran låg för ett så attraktivt område. Jag har i princip tackat ja till stället. Dock är jag lite sneeky för jag har faktiskt en till visning imorgon. Bilderna på det stället ser väldigt lovande ut och läget är ännu bättre. Men givetvis är det många som har visat intresse så det är antagligen ganska kört.

Annars har jag och Ellinor ätit middag på mitt hostel tillsammans med ett trevligt australiensiskt par nu under kvällen. Riktigt skönt att bara prata om något som inte involverar boende för en stund.

Imorgon har vi information för Erasmusstudenter vid 14 sedan har jag visningen vid 17.30. I övrigt är planen att bara ta en rejäl sovmorgon och vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0