Lite bilder

 
 
Första bilden är på mitt rum :) och jag vet, jag har redan lyckats stöka ner rejält. Andra är på en vanlig gata här i stan. Den tredje är på Suspension Bridge, ett känt turistmål här i Bristol. Sista bilden är på gatan där jag bor. Lägenheten är ovanför restaurangen i svart på vänstra sidan. Den är förövrigt en Michelinstjärn-restaurang, så dit måste jag göra ett besök!
 
Okej, det blev visst en tur på stan igår trots allt. Vi tog en cider var här hemma innan vi gick till en hemmafest hos en av killarnas kompis. Det var ett trevligt gäng vi kom hem till så där stannade vi nog till midnatt. Sedan gick vi till en klubb som heter Bunker. Det var verkligen om en bunker haha. Sjukt mycket folk och bevittnade två slagsmål under ganska kort tid haha.. Hade en trevlig kväll med killarna i alla fall och efter ett kebabstopp på vägen hem tror jag att jag kom i säng vid halv fem på morgonen..

Idag har jag turistat lite med Ellinor. Vi gick till Suspension Bridge och tänkte att vi skulle passa på att fota lite när vädret var så fint. Givetvis började det regna och blåsa storm strax innan vi var framme haha. Så ja, det blev några grådassiga foton, men bättre än inget. Nu på kvällen gjorde vi hemmagjord pizza och bjöd mina housemates på. Insåg att vi måste ha suttit och snackat på deras rum i 2 timmar. De tycks alltid ha massa sköna historier att berätta, och bjuder gärna på sig själva, så tider går väldigt fort.

Som jag har lovat ska ni få se lite bilder. Det kommer nog fler imorgon för då ska vi på stadsvandring för Erasmusstudenter.

Vi avslutar med en till bild på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0