Langhelg

Daligt med uppdatering det senaste. Under langhelgen som varit tog jag det riktigt lugnt. Laste bocker i mangder. Pa sondagen tog jag en kopp med Hanny och sedan kollade vi pa nagra vanner till henne som spelade fotboll. Mysig dag, och solen var uppe hela dagen. I tisdags akte jag, Elena, Gustav och Rodo ut till Sachaca och at trucha, laxoring, pa en popular restaurang. Riktigt gott! Efterat promenerade vi upp till en utsiktsplats. Man sag alla tre vulkanerna, Chachani, Misti och Pichu Pichu, pa samma gang. Det ar maktigt hur de snokladda vulkanerna tonar upp sig i oknen, en utsikt man inte trottnar pa.

I ovrigt har veckan rullat pa som vanligt. Tjejerna alskar att gora armbanden och tjatar pa mig varje dag om att jag ska ge dem mer tradar. Kul att det uppskattas!
Pa mandag ska jag vara madrina for Hortencia. Hon har nagon form utan ceremoni i skolan imorgon, forstod inte vad det var men det marker jag. Madrina innebar att jag ska betala for nagra klader hon maste ha och sedan skall jag vara med och kolla pa mandag. Spannande och kul att se hur glad hon blev for denna lilla gava.

Nu lunch pa Hogar.


Barntrojorna som ska borja saljas snart :)

Hanny halsar pa kossorna vid sidan av fotbollsplanen.

Pa restaurangen

Misti sedd utanfor restaurangen

Chachani sedd fran utsiktsplatsen

Jag och Elena med Misti i bakgrunden.

Alla dessa combis passerar utanfor jobbet.. Inte konstigt att pappret blir svart nar man snyter sig..

Alltid mycket liv pa vag till jobbet. Trafik och manniskor i strid strom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0