Turen pa min sida

Denna veckan har gatt i lyckans tecken. Har fatt reda pa att min hembiljett gick att boka om trots allt. Till en kostnad givetvis men det ar det vart. Nu kommer jag hem ett dygn tidigare och missar alltsa inte min brors student. Underbart! Dessutom har jag fatt 10 veckors sommarjobb i ar, och skatteaterbaring! Trodde jag skulle behova betala nagon tusenlapp eller tva, men icke :D

Annars har veckan lunkat pa. Har gymmat lite och traffat Lottas familj. Pa jobbet har jag haft en till lektion i engelska och idag markte jag att de faktiskt har borjat lara sig orden riktigt bra. Roligt att de lar sig nar de leker!
I helgen var vi ute under fredagen. Har blivit lite av en tradition. Lordagen gick vi pa dansuppvisning med Ronald och Mauricio. Det var riktigt bra. Ett gang universitetsstudenter som dansade olika danser fran Kina. Sedan gick vi och at kyckling. Sondagen var en riktigt lugn dag for min del. Ett gympass sedan solning och middag med Lottas familj.

Nu, hor och hapna, kommer lite bilder. Enjoy!!
Nattliga utsikten fran utegarden

Kramar blir det mycket av!

Misti en malnig dag

Pa promenad i stan

Sa fina ar mina tjejer! Kommer gora ont att aka harifran!


Kommentarer
Postat av: Lisis

WOW va fint de ser ut att va! Å va söta tjejer :) Ser underbart ut!!

2012-03-31 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0