Masterkocken

I fredags tog vi oss ut och svangde vara lurviga pa Deja Vu. Var riktigt kul men efter bara 4 timmars somn var man inte superpigg dagen efter.. Detta till trots tog jag mig till supermarketen och inhandlade mat. Pa kvallen blev det storkok och Gustav, Elena (en ny volontar fran Sweizch), Lotta, Ines, Ines kompis och Rudolfo var med och at. Fiskgrytan gick hem!

Idag har jag inte gjort manga knop. Langtar tills imorgon nar Niña Maria oppnar igen efter semestern och tjejerna kommer tillbaka. Det blir sa tyst nar de inte ar dar. Ingen som ropar pa en pa mornarna.

Ska ata middag hos grannen ikvall annars tror jag att jag ska ta det lugnt sista dagen pa semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0