Danza Moderna

Igar var jag och skrev in mig pa en dansskola och i februari manad ar jag uppbokad tva timmar varje mandag, tisdag och onsdag. Forhoppningsvis ska det underlatta for mig pa discoteken har. Jag tankte forovrigt kora en premiarutgang har i Arequipa imorgon med Julia, en tysk volontar som snart aker hem tyvarr. Imorgon kommer dessutom Gustav, en svensk volontar som ska bli min nya granne nu nar Lotta flyttar ut.

Fick reda pa igar att NM kommer halla stangt tva veckor i slutet av februari. Egentligen borde jag kanske resa jarnet da, men kanner mig ratt nojd som det ar. Ska nog ta mig till Titicacasjon men sedan racker det nastan for mig. Danslektionerna ar dessutom redan betalda..

Uppdaterar mer en annan gang! Men allt ar fint, ingen magsjuka langre, en aning forkyld och gillar livet haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0